Tipuri de anunțuri

Olium.ro vă oferă  tipuri diferite de anunțuri pe care le puteți selecta în timpul postării sau repostării anunțurilor. Nu este posibil să comutați între diferite tipuri de anunțuri în timp ce este live. Tipurile disponibile sunt:

  1. Vinde
  2. Schimbă
  3. Caută loc de munca
  4. Angajează personal
  5. Oferă servicii de orice tip

Cum să promovezi anunțul publicat?

Pentru a vă promova mai întâi anunțurile, trebuie să navigați la anunțurile postate și din meniul de acțiune selectați ultima opțiune. Se va deschide modal lista cu toate promoțiile disponibile pe piață, precum și cu promoțiile dvs. active pentru anunțul respectiv.

Lista de promoții disponibile este:

    1. Bump Up (acest lucru va actualiza data creării în timp ce durata expirării rămâne și poate fi utilizată o singură dată pentru fiecare anunț)
    2. Evidențiați anunțul (acest lucru va face ca anunțul dvs. să se evidențieze față de altele din listare)
    3. Anunțul de top (faceți-vă să adăugați în primele 10 poziții ale listei, precum și în poziția de listă promovări)
    4. Anunț urgent (se afișează o panglică pe anunț)

Cu excepția promoției Bump Up, toate acestea pot avea mai multe pachete disponibile.

După ce ați selectat tipul și perioada de promovare, puteți trece la fereastra de plată. Odată ce plata este finalizată, promovarea dvs. va fi activă. Promovarea începe din momentul în care plata este finalizată și nu din momentul în care se solicită promovarea.

De ce există locații în meniul derulant?

Din meniul derulant selectați locația generală a anunțului. De asemenea, dacă căutarea locației pe piață este setată la localizare geografică, persoanele care caută după locație vor găsi anunțul dvs. mai ușor. Locația poate fi setată și ca listă de valori predefinite, caz în care se utilizează valoarea din meniul derulant.

Cum pot contacta vânzătorul?

Pentru a prelua numărul de telefon al vânzătorului, mergeți la pagina de profil a acestuia sau la oricare dintre anunțurile sale și veți observa blocarea numărului de telefon.

Dacă doriți să începeți conversația prin mesagerie cu vânzătorul, creați un cont. După ce vă creați contul, navigați la oricare dintre anunțurile sale și veți observa un buton pentru trimiterea mesajului. Lista mesajelor dvs. este disponibilă în profilul dvs. Acolo aveți un sistem de mesagerie AJAX în care veți putea continua conversațiile.

Cum funcționează sistemul de examinare (feedback)?

Există două tipuri de recenzii – cumpărător și vânzător. Primul pas este înregistrarea pe site-ul noastru. Apoi trebuie să trimiteți un mesaj unui vânzător. Odată ce vânzătorul răspunde la mesajul dvs., veți putea revizui vânzătorul și, în același timp, vânzătorul vă va putea examina.

Când utilizatorii vizitează profilul dvs., vor putea să vadă recenzia dvs. globală, lista completă a recenziilor dvs. și să le filtreze după tip.

Odată ce ați postat recenzia, nu se poate modifica. De asemenea, vânzătorul are opțiunea de a răspunde la revizuire.

Ce sunt anunțurile recomandate?

Dacă ați găsit un anunț pe care doriți să îl vizitați mai târziu sau îl puteți contacta mai târziu pe vânzător etc., îl puteți marca drept preferat și va fi salvat în lista cu anunțurile dvs. preferate pe care le puteți accesa din panoul de control al utilizatorului.

Se poate raporta un anunț?

Dacă considerați că anunțul încalcă anumite reguli, îl puteți raporta direct din pagina de anunțuri, făcând clic pe butonul Raportați și scriind un motiv detaliat. Anunțul va rămâne activ până când acesta va verifica.